Ryhmäliikunta Syksy 2019 Alkaen MA 2.9.2019

Maanantai

17:00-18:00 Kuntonyrkkeily ( 9.9 alkaen)

18:00-19:00 Step

19:00-20:00 Pumppi

Tiistai

19:00-20:00 Kuntopiiri

Keskiviikko

10:00-11:00 Powerfit

18:00-19:15 Jumping

Torstai

18:00-19:00 RVP (reisi-vatsa-pakara)
19:00-20:00 Kehonhuolto

Perjantai

10:00-11:00 BodyRock

Lauantai

11:00-12:00 Jumping / RVP

12:15-13:00 Syvävenyttely 45


Syksy aikataulu voimassa 2.9.-31.12.2019

Mahdolliset muutokset näet aina Kalenterista, se päivittyy koko ajan.

Varaathan paikkasi tunnille "Kalenteri" -osiosta. Mahdollisista tuntimuutoksista ilmoitamme Facebookissa sekä kalenteriosiossa. Tunneille voit osallistua jo kokeneempana treenaajana tai ensikertalaisena. Tunneille ryhmäliikuntakortilla tai kertamaksulla 10€. Tervetuloa!

Jumping

Tervetuloa kokeilemaan Jumping-tuntejamme mukavaa yhdessä treenaamista ja varmasti hiki irtoaa..!!! :)
Uusi trampoliinijumppa haastaa tasapainoa ja keskivartalon hallintaa. Tässä lajissa irtoaa paitsi hiki myös hymy!


Kahvakuula

Monipuolinen lihaskuntotunti kahvakuulaa käyttäen. Koko keho treenataan läpi tehokkain, funktionaalisin liikkein eli erilaisia tasapainoa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa lisäävin harjoittein. Tunti sopii tehokasta lihaskuntoa etsiville, myös aloittelijoille.

BodyPilates


Rauhallinen lihaskuntotunti Pilatesliikkeitä käyttäen. Tunnilla keskitytään kehon syviin lihaksiin ja hengitykseen. Sopii kaikentasoisille treenaajille ja korsetin kiristäjille.

Pumppi

Tehokas lihaskuntotunti jossa käytetään välineinä levytankoa sekä käsipainoja. Tunnin aikana käydään koko keho läpi lihasryhmä kerrallaan. Ei sisällä hyppyjä eikä askelluksia. Suosittelemme tuntia kaikille jotka haluavat parantaa omaa lihaskuntoa.

RVP ( Reisi-vatsa-pakara)

RVP eli reisi-vatsa-pakara treeni jossa käydään nämä alueet tehokkaasti läpi kehonpainoharjoitteilla sekä erilaisilla treenivälineillä. Suosittelemme tuntia kaikille aloittelijoista konkariin.

Tehomuokkaus

Tehomuokkaus on tehokas intervallitunti. Alkulämmittelyn jälkeen tehdään lihaskunto-, ja sykkeennostoliikkeitä vaihtelevia välineitä käyttäen. Ei sisällä vaikeita askelkuvioita ja liikkeet voi tehdä omaan tahtiin kunnon mukaan. Polttaa tehokkaasti rasvaa ja kiinteyttää. Tunti sopii koville treenajille kuin aloittelijoillekin.

Fitball

Fitball on tehokas tunti, jossa ison jumppapallon avulla parannetaan lihaskuntoa, kehonhallintaa sekä tasapainoa. Helpon lämmittelyn jälkeen jatketaan lihaskunto- ja kehonhallintaliikkeillä. Laji kehittää erityisesti keskivartalon korsetin lihaksia. Tunti sopii kaikille.

BodyStep

BodyStep on monipuolinen kokonaisuus koko kehoa kuormittavia liikkeitä sekä aerobisia step laudalle askelluksia. Tällä tunnilla saat varmasti hien pintaan ja kunnon kohoamaan. Tunti soveltuu kaikille.

Kehonhuolto

Kehoa ja mieltä huoltava rauhallinen tunti. Tunnin aluksi kehoa lämmitetään laajoja rullaavia liikkeitä käyttäen, jonka jälkeen keskivartalon syviä lihaksia harjoitetaan erilaisin pilates-liikkein. Venyttelyosiossa lihaksistoa avataan syvävenytyksin. Rauhallinen kaikille sopiva kehoa huoltava tunti.

Body

Tehokas paketti lihaskuntoa ja aerobista kuntoa, joka on omiaan joko rasvanpolttooon tai kunnon tehokkaaseen nostamiseen. Tunti sopii kaikille.

Kiertoharjoittelu

Kaikille sopiva tunti joka kehittää lihaskuntoa että kestävyyskuntoa välineitä sekä vartalon omaa painoa käyttäen. Liikkeet suoritetaan kiertoharjoitteluna musiikin tahdittamana.

Foamroller (Kehonhuolto)

Kehonhuoltotunti jossa hierotaan lihaksia ja lihaskalvoja pilates rullan eli foam rollerin päällä. Rullailusta on paljon hyötyä keholle, pehmyt- ja sidekudokset aukeavat sekä verenkierto ja aineenvaihdunta paranee. Tunti sopii kaikille niin ikään kuin fyysiseen kuntoon katsomatta.