Ryhmäliikunta

Katso aikataulut ja varaa ryhmäliikunta tunneille paikkasi Kalenteri-painikkeesta tai facebook sivuiltamme.

Tervetuloa! :)

Jumping

Tervetuloa kokeilemaan Jumping-tuntejamme mukavaa yhdessä treenaamista ja varmasti hiki irtoaa..!!! :)
Uusi trampoliinijumppa haastaa tasapainoa ja keskivartalon hallintaa. Tässä lajissa irtoaa paitsi hiki myös hymy!


Piloxing

Piloxing on uusi kuuma laji suoraan Hollywoodista. Se yhdistää Pilateksen kuntonyrkkeilyyn, ja näistä muodostuukin omaperäinen treeni, joka muokkaa lihaksia, voimistaa keskivartalon kannattajalihaksia ja polttaa hurjan määrän kaloreita. Piloxing on hauskaa ja haastavaa jokaiselle ikään ja kuntoon katsomatta.

Kahvakuula

Monipuolinen lihaskuntotunti kahvakuulaa käyttäen. Koko keho treenataan läpi tehokkain, funktionaalisin liikkein eli erilaisia tasapainoa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa lisäävin harjoittein. Tunti sopii tehokasta lihaskuntoa etsiville, myös aloittelijoille.

Pumppi

Tehokas lihaskuntotunti jossa käytetään välineinä levytankoa sekä käsipainoja. Tunnin aikana käydään koko keho läpi lihasryhmä kerrallaan. Ei sisällä hyppyjä eikä askelluksia. Suosittelemme tuntia kaikille jotka haluavat parantaa omaa lihaskuntoa.

RVP ( Reisi-vatsa-pakara)

RVP eli reisi-vatsa-pakara treeni jossa käydään nämä alueet tehokkaasti läpi kehonpainoharjoitteilla sekä erilaisilla treenivälineillä. Suosittelemme tuntia kaikille aloittelijoista konkariin.

Tehomuokkaus

Tehomuokkaus on tehokas intervallitunti. Alkulämmittelyn jälkeen tehdään lihaskunto-, ja sykkeennostoliikkeitä vaihtelevia välineitä käyttäen. Ei sisällä vaikeita askelkuvioita ja liikkeet voi tehdä omaan tahtiin kunnon mukaan. Polttaa tehokkaasti rasvaa ja kiinteyttää. Tunti sopii koville treenajille kuin aloittelijoillekin.

Fittball

Fittball on tehokas tunti, jossa ison jumppapallon avulla parannetaan lihaskuntoa, kehonhallintaa sekä tasapainoa. Helpon lämmittelyn jälkeen jatketaan lihaskunto- ja kehonhallintaliikkeillä. Laji kehittää erityisesti keskivartalon korsetin lihaksia. Tunti sopii kaikille.

BodyStep

BodyStep on monipuolinen kokonaisuus koko kehoa kuormittavia liikkeitä sekä aerobisia step laudalle askelluksia. Tällä tunnilla saat varmasti hien pintaan ja kunnon kohoamaan. Tunti soveltuu kaikille.

Kehonhuolto

Kehoa ja mieltä huoltava rauhallinen tunti. Tunnin aluksi kehoa lämmitetään laajoja rullaavia liikkeitä käyttäen, jonka jälkeen keskivartalon syviä lihaksia harjoitetaan erilaisin pilates-liikkein. Venyttelyosiossa lihaksistoa avataan syvävenytyksin. Rauhallinen kaikille sopiva kehoa huoltava tunti.

Body

Tehokas paketti lihaskuntoa ja aerobista kuntoa, joka on omiaan joko rasvanpolttooon tai kunnon tehokkaaseen nostamiseen. Tunti sopii kaikille.

Kiertoharjoittelu

Kaikille sopiva tunti joka kehittää lihaskuntoa että kestävyyskuntoa välineitä sekä vartalon omaa painoa käyttäen. Liikkeet suoritetaan kiertoharjoitteluna musiikin tahdittamana.

Foamroller (Kehonhuolto)

Kehonhuoltotunti jossa hierotaan lihaksia ja lihaskalvoja pilates rullan eli foam rollerin päällä. Rullailusta on paljon hyötyä keholle, pehmyt- ja sidekudokset aukeavat sekä verenkierto ja aineenvaihdunta paranee. Tunti sopii kaikille niin ikään kuin fyysiseen kuntoon katsomatta.